15.6.2013

Tilannekatsaus dieettiin!

Nyt täytyy kyllä meikäläisen sanoa, että tämänkertainen painonhallintaprojektini sujui aivan mielettömän upeasti! Minulla on nyt takana 8 viikkoa järkevää syöntiä suhteutettuna päivittäiseen kulutukseen ja samassa ajassa painoa on tippunut 10 kiloa 100 grammaa! Alan olla niissä mitoissa, missä olin ennen ensimmäisen kakaran syntymää (paitsi en ole, mutta olen niissä mitoissa, missä olin kun opiskelijan opettajaksi Järvenpäässä)... HAH!!!

Koska olen niin kaino, niin en viitsi laittaa tänne vyötärökuvia ennen ja jälkeen. Sitä paitsi, jokin taso tälläkin blogilla sentäs on! Joka tapauksessa, mahdun taas niihin vaatteisiin, joihin en ole mahtunut aikoihin ja sen lisäksi olen joutunut tekemään vanhoihin vöihini pari uutta reikää! Tosi hienoa! Hyvä minä!!!

Tämän jälkeen alkaakin kohtalonhetket, eli nyt on sitten mietittävä, miten saan painoni pysymään suurin piirtein sellaisena, ettei jouluna tarvitse taas valittaa. Se kuitenkin selvisi, että salaatimäärän on oltava suurempi kuin se puoli lautasellista. Ja hillareitten määrä pienempi kuin 1/4 lautasesta. Kala, boileri, liha - tuossa järjestyksessä, maistuu ihan kuten normaalistikin.

Lakuväyrysiä en ole syönyt yhtään viimeiseen 8 viikkoon, mutta juhanuksena ajattelin repäistä ja ostaa niitä 100grammaa. Sitten vetäydyn johonkin kivenkoloon mökillä, laitan silmät kiinni ja maistelen, maistuvatko ne yhtä hyviltä kuin ennen. Jos maistuvat, niin syön niitä 5 kappaletta. Ja vien pussin laukkuun. Seuraava kerta on sitten pyöräreissulla juhannuksesta 3 viikon päästä. Minulla on nimittäin vahva luonne, jos vaan huvittaa. Aina ei huvita.

Mutta nyt arvoisat lukijani, te kaikki kolme, riemuitkaa kanssani! JEEEEEEE!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...