18.10.2018

Pallohullun päiväkirjasta: 14 vuotta lasissa!

Minulla oli synttärit! Tykkään niistä! Saan paljon lahjoja ja Mamma antaa nameja. Mutta ei koskaan liikaa vaan liian vähän. Ja nyt minun synttärit oli tosi isot, koska Mamma sanoi, että kyllä 14 vuotta kannattaa juhlia.

Toivoin lahjaksi palloa. Mamma sanoi, että ET saa koska saisit sydärin sen kanssa. Niin, mitäs sitten. Mamma sai itekin sydärin vaikka sillä ei ollut mitään palloa. No sitten pyysin  vinkupossua,  mutta Mamma sanoi että EI, koska minä kuulemma tulen hulluksi sen kanssa ja alan läähättää hulluna. Niin Mamma läähättää ite hulluna kun se yrittää pomppia jotain jumppaa.

Sitten ajattelin, että ihan sama kun vaan saan repiä paketit auki. Mutta ex-mamma kaappasi minut ja vei Nickin, sen minun lapsenlapsen luo. Vaikka ei se ole minun lapsenlapsi vaikka se sanoo minua Ukiksi. Kun minulla eiole edes lasta. Eli pentua. Olisin ollut hyvä isä. Tai ainakin olisin opettanut sille miten saa ruokaa muualtakin kuin omasta kupista!

No sitten synttäriaamuna ex-mamma herätti minut kesken unien ja alkoi laulamaan! Ja antoi lahjaksi pallon. Ja Nicki, se röyhkeä piski varasti sen minulta! Ja sitten tuli Mamma ja minun Täti ja sain nameja ja nameja ja nameja ja lelun.

Että semmoset synttärit oli. Mamma sanoi, että nyt sitten jäädään odottamaan. Niin mitä?


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...