30.8.2014

VV

Sain kerran palautetta, että kirjoitan joskus kryptisiä tekstareita. Se saattaa johtua siitäkin, että sormet eivät aina osu oikeille kirjaimille, koska kirjasinten koko on niin pieni. Mutta nyt voin jo tässä alkuvaiheessa selventää, että tuo VV ei tarkoita VaihdeVuosia (kuten sitäkin ehdotettiin), vaan VuorotteluVapaata.

Nimittäin, meitsi jää lopultakin ja vihdoinkin sille vuosikausia toivomalle vuorotteluvapaalle! JEEE! Muutama harmitus, eli en saanut sitä jaetuksi kahdelle vuodelle (kuten lain mukaan olisi oikeus) enkä kahdessa jaksossa (kuten lain mukaan olisi oikeus) enkä ensi vuonna alkamaaa (kuten lain mukaan olisi oikeus). Mutta sain kuitenkin!

Itse asiassa minulle tuleekin äkkilähtö ja VV alkaa jo joulukuun puolivälissä! Kyllä todella olen ansainnut sen! Todellakin odotan sitä! Ja minulla on muutama suunnitelma sen varalle! Ensinnäkin, aion nukkua pari kuukautta!

Sitten annan aikaani äidilleni, jota rakastan niin paljon ja koen, että nyt on minun aikani näyttää omalla käytökselläni, miten iloinen ja kiitollinen olen siitä kaikesta, miten äitini ja jo ikiuneen nukkunut isäni minut kasvattivat ja mitä antoivat elämäni eväiksi! Olen halunnut tämän mahdollisuuden! Luovun jostain, mutta arvotan tämän nyt tärkeimmäksi elämässäni. Olen isän kuoleman jälkeen viettänyt äitini kanssa kerran kuussa yhden viikonlopun ja sen lisäksi tietenkin paljon, paljon. Se on vienyt aikaa jostain muusta ja on tietyllä tavalla ja jossain määrin hieman uuvuttanutkin. Mutta nyt, nyt minulla on mahdolllisuus olla äitin kanssa virkeänä ja iloisena, ilman huolen häivää tekemättömistä kotitöistä, työhuolista, valmistelemattomista opetuspaketeista ja tuntien suunnittelusta. JEEE!!!

Olen aina pyrkinuyt siihen, että yritän elää maksimaalisen hyvää elämää. Aina en siihen ole päässyt, en läheskään, mutta nyt siihen on mahdollisuus!

JEEE!!! Iloitkaa kanssani, te kaksi uskollista lukijaani!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...