17.9.2015

Pallohullun päiväkirjasta; Kidnappaus

Mamma herätti minut eilen keskellä yötä ja sanoi, että nyt ulos sieltä täkin alta. Kello oli jotain keskiyö, vaikka mamma väitti, että se on jo puoli viisi. Siis aamulla! Minulla jäi uni kesken, olin just saanut ajettua naapurin kaikki kissat puuhun!!! Niin mamma vaan meuhkasi, että hänellä on kiire jonnekin Kouvolaan. Mulla ei oisi ollut kiire minnekään, mutta pakko oli sitten vääntäytyä ulos.

Mamma hoki koko ajan, että tee nyt se kakka, mutta en voinut, kun hyvä että ees sain silmät auki. No siinä se kiskoi minua sinne juntusten puun juureen ja koko ajan vaan jankutti, että KAKKA! Niin sanoin, että tee ite, mutta mammalla ei ollut kuulemma vessapaperia mukana. Lopulta päästiin kotiin ja mamma hävisi jonnekin, varmaan sinne kouvolaan, mikä se sitten liekään. Joku herkkupaikka varmaan.

Niin eikös mennyt kuin hetki, kun minun ex-mamma porhalsi paikalle. Se raahasi minut taas ulos, vaikka just olin niin kivasti saanut jo sen ärsyttävän Nickinkin ajettua sinne puuhun... No ex-mamma hävisi yhtä äkkiä kuin oli tullutkin. Vähän ihmettelin, kun mamma lähti sillä minun autolla, mutta nyt sitä ei näkynyt missään, vaikka ex-mamma tuli samalla autolla. Mutta ajattelin, että jos mamma vaikka nukkuu takapenkillä, kun se heräsikin niin aikaseen.

Nukuin siinä sitten päivän ja välillä haukuin oravalle, joka luulee, että se saa syödä meidän seepramäntyjen käpyjä. Ja sitten minun auto ajoi takaisin pihaan. Ja ex-mamma oli siinä taas, eikä mammaa näkynyt missään?! Niin ex-mamma oli oikein iloinen ja sanoi, että nyt lähdetään kotiin!!! Minä en oikein ymmärtänyt, että mitä se tarkoitti. Sillä minähän olin nimenomaan kodissa! Mutta se vaan sanoi, että Nickillä on kova ikävä minua. Niin varmaan, kun se vaan haluaa ärsyttää minua koko ajan.

Ja sitten ex-mamma sanoi, että laitetaanpas sinut laihdutuskuurille samalla. Minä sanoin, että mamma tulee kohta, niin voin ihan hyvin jäädä tähän omalle tuolille sitä vahtaamaan. Mutta ex-mamma vaan raahasi minut autoon ja niin sitä mentiin. Yritin jättää mammalle viestin, mutta en kerinnyt pudottaa kuin kaksi ropeloa suusta. Viimeksi mamma ei tajunnut, kun olin pudottanut yhden ropelon jääkaapin eteen. Niin kuin merkiksi, että haluan lisää. Mutta mamma astui sen päälle ja alkoi karjumaan, että ennen joutui kävelemään legojen päälle ja nyt ropelojen! Ja oli hirmu vihainen.

Nyt minä olen sitten täällä vankilassa. Kun meillä on ne kalteritkin tuossa ovessa. Mutta ex-mamma vaan nauroi ja sanoi, että minusta tuleekin sutjakka poika kohta. Vaikka minusta se kuullosti kyllä siltä, että  saan vain viisi ropeloa aamulla ja viisi illalla. Vähän kuin mamma sillä omalla dieetillään. Vaikka se syö kyllä nyt paljon enemmän kuin ennen, joka kolmen tunnin välein se jotain mussuttaa. Mutta ex-mamman mielestä koirien dieteelillä syödään vähemmän!

Mamma!!! Minä haluan sinun peiton alle!!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...