13.2.2020

Sukasta sukkaan...

Meikäläiseen iski neuloosi joulun jälkeen. Tekaisin ensin sukat Ykkösen Ykköselle ja Kakkoselle. Minulla oli jäljellä yksiväristä lankaa ja ajattelin, että siitä on pakko päästä eroon. Niinpä neuloin lisää sukkia.

Onneksi lasten sukat tekaisee nopeasti. Kahdessa illassa, töitten jälkeen olen neulonut sukkaparin. Ei hassumpaa! Kun olin päässyt vihreästä langasta eroon, ostin uutta sini-lila-punalankaa ja neuloin yhdet aikuisten sukat. Aikaa meni yli viikko, koska en millään oisi viittinyt neuloa toista sukkaa. Olin kuitenkin päättänyt, että molemmat sukat on tehtävä valmiiksi! Muuten en saa ostaa uusia kauniita ja motivoivia lankoja. Mulle nimittäin vaikuttaa se langan värikin! Kiva lanka innostaa neulomaan.

Kun sukat oli valmiit, suuntasin kauppaa. Ja päätin, että jatkossa keskityn vain pikkulasten sukkiin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...