27.12.2018

Pallohullun päiväkirjasta: Valokuvia

Mamma sanoi, että voitaisiin ottaa muutama valokuva. Ihan huvikseen vaan. Niin sanoin sille, että minusta on otettu varmaan miljoona kuvaa nyt jouluna. Että kaikki on tunkeneet naamansa minun viereen ja sanoneet, että otetaanpas Vili-poika kuva - ihan huvikseen vaan.

Ja sitten ne on olleet ihan totisia vaikka yleensä ne nauraa. Niin mietin, että mikä kiire niillä kuvilla nyt on. Mamma sanoi siihen,  että kännykästä voi loppua virta milloin tahansa ja siksi niitä kuvia on otettava.

Niin minä en ymmärrä miksi Mamma sitten meuhkaa joka päivä,  että nyt kännykkä laturiin. Mutta Mamma sanoi, että sähköjutut ei ole tanskais-ruotsalaisten pihakoirien osaamisalaa, vaan naapurin kissat. Ja siinä se oli ihan oikeassa. Ja sitten Mamma sanoi, että vielä tässä muutama päivä niitä kuvia räpsitään. Niin hävittääköhän se sitten sen laturin lopullisesti. Mutta Mamma sanoi, että minä olen niin uljas koira, ettei minun tilalle tule ketään muuta. Niin ei tietenkään, kun tässähän minä olen!!!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kuka pelkäsi mustaa miestä?

Katselin, kun lapset kirmasivat päiväkodin pihalla. Yksi ajoi takaa muita, riemu oli rajaton. Tuli mieleen omat lapsuusajat ja leikit kansak...